Proud member of:

niedziela, 3 lutego 2013

310203 streching

Dzisiaj 30-minutowa sesja pracy nad mobilnością i rozciąganiem. Od jutra lecę nowym planem treningowym. Powodzenia na nowy tydzień!






Jak zwykle, czas na małe podsumowanie – w ciągu tego tygodnia na trening poświęciłem tylko 4 godziny 30 minut.
W ciągu tego czasu na rowerze przejechałem 42,2 km. W trakcie jednego z WODów przebiegłem 1600 m.
Przerzuciłem 3095 kg w ciągu treningu siłowego.
Od dzisiaj zaczynam trening nowym planem, który ma w sobie kosmetyczne poprawki, w stosunku do poprzedniego. Przy następnym podsumowaniem dodam tabelkę z nową rozpiską.

Życzę wszystkim owocnego tygodnia treningowego! Ja mam już zaplanowany cały tydzień, mam nadzieję, że pogoda nie pokrzyżuje moich planów…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz