Proud member of:

niedziela, 6 stycznia 2013

130106 tempo rower

Zgodnie z zapowiedzią - dzisiaj trening rowerowy, na trenażerze.


10 minut - warm up - w tym 2x1 minuta izolowana noga, 2x0,5 minuty izolowana noga, 1 x 0,5 minuty przyspieszenie.
15 minut - opór  magn. 4.5/10

Łącznie 25min 18 sekund. Dystans 16.30km. Śr.prędkość 38.7km/h.

Następnie mobility - pracowałem znów głównie nad obręczą barkową.


W tym tygodniu na trening poświęciłem 1 godzinę i 9 minut.
Podczas pracy nad mobilnością skupiłem się nad pracą stawów górnej części ciała.
Zrobiłem jeden trening rowerowy.
Udało mi się również popracować nad dynamiką.
Podczas treningów siłowych przez moje ręce przeszło 1455kg.
Przejechałem 16.30km.
Tydzień przeleżany głównie w łóżku, jutro zaczynamy porządny tydzień treningowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz