Proud member of:

środa, 9 stycznia 2013

130109 max effort + cf

Dzisiaj postawiłem na trening typowo techniczny. Ćwiczyłem technikę Overhead squat.
Zacząłem od serii z samym gryfem (7kg), następną serię zrobiłem z dodatkowymi 10kg. 3 ostatnie serie to 27kg. W każdej serii wykonałem 5 powtórzeń. Mam sporo do dopracowania od strony technicznej, aczkolwiek był to mój debiut z overhead squat.
Po tym technicznym elemencie, wykonałem dodatkowo Bench press.
Ciężar 53kg.

1-2-3 powt - przy trzeciej serii osiągnąłem swój max, czwarta seria mogłaby skończyć się tragicznie, dlatego postanowiłem wykonać tylko trzy.

Wprowadziliśmy również zmiany w planie treningowym. Opracowaliśmy również plan treningowy na cieplejsze miesiące.
Póki co wrzucam mój plan treningowy na zimę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz