Proud member of:

środa, 2 stycznia 2013

130101/02 Dalszy ciąg chorowania...

Cały czas walczę z chorobą. W sylwestra osiągnąłem zawrotne 39.4 oC, wczoraj cały dzień powyżej 38,5 oC, dzisiaj już w okolicy 37. Oprócz tego uciążliwy katar - leje mi się z nosa jak z kranu, suchy kaszel i inne grypowe objawy. Jeżeli pod wieczór będę się lepiej czuł, to być może w czwartek wieczorem zacznę trenować, dobrze się składa - wypada akurat praca na mobilnością i rozciąganie wszystkich "zaspanych" stawów.

Tak jak obiecałem wrzucam mój plan treningowy, który pozwoli mi osiągnąć sukces. Oparty jest na filozofii Crossfit Endurance - więcej na http://www.crossfitendurance.pl .



Legenda:
ME - Max Effort
DE - Dynamic Effort
SI - Short Interval
LI - Long Interval
CF - Crossfit
TT - Time Trail




Tak jak widać powyżej planuję robić:
  • wprowadziliśmy podział na tygodnie A i B.
  • 3 razy w tygodniu trenować siłowo, raz w tygodniu FBW (poniedziałek), raz w tygodniu jedno z ćwiczeń w myśl ME i raz pracując nad dynamiką.
  • 2 razy w tygodniu pracować nad mobilnością
  • 3 treningi tematyczne, w tym krótkie interwały, podczas których pracować będę nad maksymalną prędkością, techniką - trzeci zakres, długie interwały, tam skupię się nad podwyższeniem VO2max, Tempo/TT - wytrzymałość
  • 4 razy w tygodniu trening CF, będę wykonywał je w zaciszu domowym lub na dworze, mam w domu w miarę bogato wyposażoną siłownię, więc póki co powinno wystarczyć. Być może w drugim semestrze w ramach zajęć WF pójdę na siłownię.


To by było na tyle. Teraz trzeba zabrać się do pracy! Najpierw muszę wyzdrowieć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz