Proud member of:

niedziela, 20 stycznia 2013

130120 mobility + podsumowanie


Dzisiaj na luzie. Kolejny dzień nauki, przyszły tydzień jest decydujący (poniedziałek, środa, piątek) - ostatnie zaliczenia, jeżeli uda mi się to na tym kończy się moja sesja w tym semestrze ;-)

Dzisiaj zrobiłem 40 minut rozciągania i pracy ze stawami. Dołożyłem do mojego zestawu, dawno już nie używane kółeczko do treningu mięśni brzucha. Rozjechać się na nim z postawy stojącej to nie lada wyczyn...
Trenowałem także z kijem, pracowałem nad obręczą barkową. Dzisiejszy trening można określić ogólnorozwojowym, skupiłem się ponownie nad całym ciałem. Od następnego tygodnia planuje podzielić to na górną i dolną część ciała.



W okresie 14.01 - 20.01 na trening poświęciłem niecałe 5 godzin.
Na rowerze stacjonarnym przejechałem 64km 600m.
Dochodzę do wniosku, że czas podkręcić jeszcze bardziej tempo. Treningi mogą być jeszcze bardziej wymagające. Kupiłem skakankę, dołączę ją do treningów. Ustaliłem sobie cały harmonogram na przyszły tydzień, mam nadzieję, że uda mi się zrealizować go w 100%.
Przerzuciłem w ciągu tego tygodnia 1782kg.
Nadszedł czas na zwiększenie intensywności treningów. Na bieżąco będę obserwował swoje osiągnięcia i zachowanie mojego organizmu pod wpływem zwiększającego się obciążenia.
Będę reagował na każde niepokojące zachowanie.
Oprócz tego czeka mnie sporo nauki.  Trzymajcie kciuki, motywacja jest spora!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz