Proud member of:

niedziela, 27 stycznia 2013

130127 mob + podsumowanie

Dzisiaj trening rozciągania i mobilności. Zrobiłem po raz pierwszy wzorując się na treningu z książki "Rozciąganie odprężone - Pavel Tsatsouline". Dobry trening, następny wydłużę do godziny, tym razem zrobiłem 45 minut. Jeżeli uda mi się kupić "Super stawy" to w czwartek wy testuje również rozwiązania z tej książki.

Czas na małe podsumowanie ubiegłego tygodnia.
Na treningu spędziłem 5 godzin. Przejechałem 75,7km w ciągu 75 minut.
Przerzuciłem 4712 kg w ciągu treningów siłowych i CF.
W przyszłym tygodniu nadal będę podkręcać tempo - czuję, że mogę pozwolić sobie na jeszcze więcej. Waga obecnie znajduje się poniżej 74 kg. Wciąż rozglądam się za nowym zestawem do trenowania, w przyszłym miesiącu planuje dokupienie zestawu - długi rękaw, getry, może spodenki, zobaczymy co na to mój budżet ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz